رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه دی ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۹:۰۲ ق.ظ

نقش مسیحیان صهیونیست در شهادت حاج قاسم

 

رهپویان هدایت: مسیحیت صهیونیستی بر این باور است که در آخر‌الزمان جنگ آرماگدون در منطقه فلسطین اشغالی و شامات رخ خواهد داد و با برتری صهیونیست ها سر آغاز حکومت جهانی یهودیان و مسیحیان صهیونیست فراهم می شود.

بر این پایه بنیادگراهای مسیحی و یهودی قصد دارند منطقه غرب آسیا را به کنترل خود در بیاورند و با ضعیف کردن دشمنان خود در جنگ نهایی(یعنی مسلمانان) خود را از پیش برنده آرماگدون بدانند و همه چیز را آماده و فراهم کنند برای جشنی بزرگ و دنیایی در اختیار صهیونیست ها به صورت مطلق.

به همین سبب بود که داعش و دیگر گروه های تروریستی را در دل وهابیت پرورانده و بیرون کشیدند و آنان را به جنگ اسلام فرستادند تا قدرت طیف مقابل رژیم صهیونیست و مسیحیان صهیونیست(یعنی مسلمانان) را کاهش داده و آنان را درگیر جنگی فرسایشی و خسته کننده نمایند و در وهله اول آنان را از میان بردارند و یا اینکه در پلن دوم قدرت طیف مقابل خود را به طور قابل قبول کاهش دهند!!

با توجه به عمق فهم استراتژیک شیعیان و فهم این مهم که صهیونیست ها چه مسیحیان آن و چه یهودیان این طیف تمامی برنامه های خود را بر اساس آنچه خود برگرفته از منابع سنتی و کتاب مقدس می دانند، توسط کارشناسان شیعی در سراسر منطقه، تقابل با گروه های تروریستی داعش و النصره و ... که همگی دست پروده و گوش به فرمان امریکایی ها و صهیونیست ها بودند آغاز شد.

شکست سنگین این فرقه مجهز، تروریست و وحشی از نیروهای مدافع اسلام به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از حوادثی بود که کمتر مورد پیش بینی مجامع امریکایی، صهیونیستی و غربی بود. مسئله ای که تقریبا با توجه به حجم امکانات و سرعت تصرف منطقه توسط تروریست ها کمتر کسی به آن فکر می کرد که توسط سردار رشید اسلام نابود شوند و به زباله دان تاریخ بپیوندند.

این اتفاق باعث شد تا برنامه آرماگدونی مسیحیان و یهودیان صهیونیست به تاخیر بیفتد و تمام سیاست گذاری های چندین ساله آنان نقش بر آب شود.

بعد از این تغییر موازنه مهم بود که یهودیان و مسیحیان صهیونیست برنامه ریزی برای ترور و حذف فیزیکی حاج قاسم سلیمانی را پیش گرفتند تا زودتر بتوانند دوباره پی ریزی کرده و با برنامه ای جدید به خاورمیانه مد نظر خود و حکومت جهانی صهیونیست ها نزدیک شوند!!

لذا بی شک شهادت حاج قاسم سلیمانی را باید در زمره آرزوهای مسیحیان تبشیری و صهیونیست ها دانست. خوشحالی بیش از حد مسیحیان تبشیری از شهادت حاج قاسم، تشکرهای ویژه آنان از ترامپ هرزه و مفسد بابت دستور ترور و... موید این مدعاست.

مسیحیان صهیونیستی که درست در نقطه مقابل مسیحیان سوریه وعراق و مسیحیان حقیقی غرب آسیا قرار دارند...

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی