رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه ارديبهشت ۱ ۱۴۰۳، ۰۹:۳۷ ق.ظ

دشمنی مسیحیان صهیونیستی با ایران

یکی از مولفه های شاخص جریان مسیحیت صهیونیستی، دشمنی آنان با اسلام و ایران مستقل و قوی است. فارغ از اینکه چه حکومتی در ایران برقرار باشد، اگر ساختار سیاسی کشور اهداف و دستورات کشورهای سلطه گر را اجرا کند، مورد تائید این گروه خواهد بود و در غیر این صورت با تمام قوا با آن مقابله خواهند کرد.

از جمله آخرین موارد خیانت این گروه به ایرانیان می توان به خوشحالی آنان از شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه و حمله به سفارت کشورمان در دمشق اشاره کرد. پس از این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب در واکنش به آن فرمودند: " سفارتخانه به منزله خاک آن کشور است؛ وقتی به کنسولگری حمله کردند یعنی به خاک ایران حمله کردند. اسرائیل اشتباه کرد. باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد."

 حمله به اماکن دیپلماتیک حتی در قوانین کشورهای ناقض حقوق بشری چون امریکا و انگلیس نیز محکوم است، اما وقتی یک طرف داستان ایران و طرف دیگر آن رژیم صهیونیستی باشد، یقیناً قضیه برای مسیحیان صهیونیستی فرق می کند.

 بررسی روند واکنش های این گروه نشان می دهد خط قرمز آنها حمایت از اسرائیل به هر بهانه و توجیحی است، حتی اگر مخالفت آشکاری با قوانین جهانی و بین المللی داشته باشد.

 از جمله این واکنش ها را می توان در سایت خبری محبت نیوز مشاهده کرد که اخبار متعددی در جهت تائید این اقدام تروریستی و تمسخر واکنش قاطع ایران در قالب عملیات وعده صادق مشاهده کرد.

 این رسانه صهیونیستی ضمن اهانت دوباره به نمایندگان اقلیت های مذهبی برای تحت فشار قرار دادن آنان، حمایت این ایرانیان غیرتمند را به عنوان "مواضع جنگ طلبانه" به مخاطب ناآگاه خود القا می کند. در این خبر جهت دار چنین آمده:

"نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی همسو با سایر مقام‌های حکومتی با تمجید از حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به اسرائیل، در مواضعی جنگ‌طلبانه برای اسرائیل خط و نشان کشیده‌اند.
پنج نماینده اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه «امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است»، اعلام کردند که «هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی