رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

چهارشنبه آذر ۳۰ ۱۴۰۱، ۰۱:۱۵ ب.ظ

فرقه سازی های اسلام صوفیانه از منظر نهج البلاغه

بنابر کلام نورانی حضرت امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه عده‌ای از مردم می‌خواهند بعد از شهادت پیامبر اکرم (ص) فساد را در جامعه اسلامی بازگردانند ولی سستی و ناتوانی آن‌ها، کندی شمشیر و کمبود ثروتشان مانع بزرگی برای آنان شده است. حضرت به کسانی اشاره دارند که در اندیشه بوده و هستند که قائد و فرمانروای گروه و جمعیتی باشند و بر منبری بالا روند و خود را مراد و پیشوای مردم معرفی کنند و اهداف متعالی اسلام ناب محمدی را از بین ببرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۰۱ ، ۱۳:۱۵
انجمن رهپویان هدایت

نقد مسیحیت تبشیری

امروزه اساس مسیحیت صهیونیستی بر پایه گریز از مسئولیت اخلاقی است و از این رو مبلغان این نحله مکرر عنوان می کنند، بار گناه ما توسط عیسی برداشته شده است!!! این طیف چنین می پندارند که خداوند به خاطر بخشایش آن ها در قالب جسم درآمده و تن به مصلوب شدن و شکنجه داده تا با این اقدام بتواند بارگناهان این نحله را بر دوش گیرد!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۵:۳۴
انجمن رهپویان هدایت

با شروع فصل سرما در کشورهای اروپایی، بحران‌های جدید در حال شکل‌گیری است. مسیحیان اروپایی بنا بر هشدارهای مقامات کلیسایی برای رویارویی با یک زمستان سخت هنوز آمادگی لازم را پیدا نکردند. در این مجال برای ترسیم وضعیت امروز جامعه مسیحیت اروپایی، بخشی از اخبار منتشرشده در سایت‌های معتبر مسیحیت را به‌صورت خلاصه و گذرا بیان خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۰۱ ، ۱۱:۰۹
انجمن رهپویان هدایت

در یک سمت نمونه هایی از پرورش یافتگان عرفان ناب، اخلاق نیکو و برگرفته از معنویت اصیل بودند که در کنار مردم قرار گرفتند، سعی نمودند آشوب ها را کمتر نمایند، از آسیب زدن به اموال مردم جلوگیری کنند، از ایجاد خشونت در کشور جلوگیری کنند و در مجموع برای مردم امن و امان باشند و در این مسیر به بدترین شکل ممکن توسط عده ای جانی و وحشی شکنجه شدند و به شهادت رسیدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۰۱ ، ۱۴:۳۰
انجمن رهپویان هدایت
شنبه آذر ۱۹ ۱۴۰۱، ۰۴:۴۸ ب.ظ

بهائیان بر مدار فتنه بابیه

فتنه بابیه در ایران با شورش مسلحانه بابی ها آغاز شد و تا جایی پیش رفت که آنان، از ابراز هیچ خشونتی پرهیز نمی کردند. بابی ها در مازندران و زنجان حتی به کشته های مخالفان نیز رحم نکرده و به مثله کردن آن ها پرداخته بودند. اخیرا یکی از مهره های فرقه ضاله بهائیت عنوان کرده که بهائیان همان سربازان بابی هستند!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۰۱ ، ۱۶:۴۸
انجمن رهپویان هدایت

نقد مسیحیت صهیونیستی

یکی از ابزارهای مهمی که جریان مسیحیت صهیونیستی باورها و آموزه‌های انحرافی خود را از طریق آن به مخاطبین خود در اقصی نقاط جهان می‌رساند، شبکه‌های ماهواره‌ای است. متصدیان شبکه‌های ماهواره‌ای با تهیه و پخش برنامه‌های به‌ظاهر الهیات مسیحی با محتوای یکسان، اما در رنگ و لعاب‌های مختلف، به انتشار آموزه‌های کتاب مقدس و نظریات پیرامون آن می‌پرداختند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۱:۴۷
انجمن رهپویان هدایت

 فرقه ضاله مضله بهائیت نمونه بارز یکی از مسلک های شیطانی است که امروزه سعی می کند تا از زنان به عنوان ابزار فتنه و وحشی گری استفاده نماید. مهره های رسانه ای این جریان شیطانی در شبکه های ماهواره ای براندازی چون ایران اینترنشال حاضر می شوند تا نقشه راه تشکیلات صهیونیستی بیت العدل را اجرا نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۰۱ ، ۱۵:۱۶
انجمن رهپویان هدایت
چهارشنبه آذر ۹ ۱۴۰۱، ۰۲:۰۹ ب.ظ

دراویش مهره بازی تجزیه‌طلب‌ها شدند

دراویش افراطی

دراویش فرقه نعمت الهیه گنابادیه با حضور در اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی سعی می‌کنند اهداف و مطالبات شوم فرقه‌ای خود را دنبال کنند. دراویشی که به دستور اقطاب و مشایخ فرقه از هرگونه آشوب‌آفرینی نهی شده بودند، مدیریت بخشی از ناامنی‌های خیابانی در اقصی نقاط کشور را برعهده‌گرفته‌اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۰۱ ، ۱۴:۰۹
انجمن رهپویان هدایت