رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۲۱ ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ

خود تخریبی جوامع مسیحی

رهپویان هدایت: آزادسازی و گسترش ازدواج همجنسگرایان در جوامع مسیحی بالأخص آمریکا،  باعث شده مبانی کتاب مقدس برای بسیاری از مسیحیان، مبهم و متناقض مطرح شود و بنا بر اعتراف کشیشان برجسته مسیحی، کتاب مقدس در خانواده‌های مسیحی در حال بسته شدن ابدی است بخشی اعظمی از کشیشان آمریکایی به زنانی اختصاص پیداکرده که از یک محیط خانواده سالم برخوردار نبوده و بدون تمایل به ازدواج، به ارتکاب مسائل غیراخلاقی روی آورده‌اند.

بخش دیگر از این بحران پیچیده، مربوط به شهرت‌طلبی و ثروت‌اندوزی اربابان کلیسا است. براساس این گزارش در کنار تنزل چشمگیر محبوبیت راوی زکریا کشیش مشهور اوانجلیستی، مشاهده می‌شود بسیاری از کشیشان، با شیوه‌های حیرت‌آور و غیرقابل قبولی که برای کسب منافع مادی و شهرتشان به کار می‌برند درواقع عیسی مسیح را قربانی تمایلات و باورهای خودشان کرده‌اند.

 مؤسسات بزرگ مسیحی که نقش تنظیم‌کننده و سیاست‌گذاری‌های کلان کلیساها در کشورهای غربی را بر عهده‌دارند در مقالات متعدد اعتراف کرده‌اند،خودشیفتگی رهبران کلیسایی به‌طور وحشتناکی در حال افزایش است. تاکنون برنامه مدون و منسجمی برای تربیت درست و صحیح رهبران کلیسایی در هیچ‌یک از جوامع مسیحی تنظیم‌نشده است و به‌تبع آن  شاهد رسوایی‌های شرم‌آور در جوامع مسیحی هستیم.

سایت مشهور کریستین تودی در مقاله‌ای که اخیراً منتشر کرده، از بعد دیگری به این بحران مدیریتی پرداخته است. نویسنده این مقاله معتقد است، نظارت‌های دولتی و حکومتی بر مقامات کلیسایی و فعالیت‌های معنوی و مذهبی مسیحیان می‌تواند باعث کاهش این معضلات اخلاقی شود. اعمال جرم انگاری های سنگین در سایه نظارت‌های دقیق و مستمر در خصوص مراسم‌های عبادی آیین مسیحیت، ثمره اتاق فکر سیاستمداران کشورهای مسیحی است و این همان تبلور آزادی مذهبی کشورهای غربی است که در آینده دراین‌باره سخن خواهیم گفت.

بنابراین، می‌توان گفت با توجه به وقایع نگران‌کننده جوامع مسیحی، مسیر حرکت جوامع مسیحی در قرن بیست و دوم از کمال و آرامش معنوی به‌شدت فاصله گرفته و در یک سراشیبی سقوط قرارگرفته که هرلحظه سرعت آن در حال افزایش است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی