رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مهر ۱۷ ۱۴۰۰، ۰۵:۴۲ ب.ظ

جامعه هدف بهائیت چه کسانی هستند؟

رهپویان هدایت: فرقه های تشکیلاتی مانند بهائیت در فرایند جذب به قشرهای ضعیف و آسیب پذیر طمع زیادی دارد و آنان را به عنوان جامعه هدف خود برگزیده است. در حقیقت، تشکیلات بهائیت در صدد است تا از میان طیف آسیب پذیر، جذب عضو نماید و از این رو افرادی که می توانند در راستای اهداف فرقه فعالیت نمایند را شناسایی می کند.

در یکی از پیام های تشکیلاتی بهائیان آمده: مجهودات در یک دهکده معمولا در مقیاس محدود و شاید از طرف گروه های کوچک از دوستانی آغاز می گردد که هر یک نیاز اجتماعی یا اقتصادی خاصی را شناسایی کرده و اقدام مناسب ساده ای را دنبال می کنند.(کنفرانس مشاورین قاره ای)

در متن فوق، تشکیلات بهائیت با صراحت از مهره ها می خواهد تا به شناسایی نیازهای اقتصادی یا اجتماعی رابطین شان مبادرت کنند که این امر نشان می دهد تشکیلات بهائیت به دنبال سرمایه گذاری بر افراد ضعیف اجتماع است. اما نکته قابل توجه اینجاست که تمام افراد ضعیف و آسیب پذیر اجتماع جامعه هدف بهائیان نمی باشند بلکه افرادی که علی رغم مشکلات از آگاهی و پایبندی دینی بهرهمند هستند شامل این پیام نمی شوند.

تشکیلات بهائیت افرادی را برای جذب انتخاب می کند که بتوانند اقدامات زیر را محقق کنند:

1-  مقابله با قانون رسمی کشور و ارزش های اسلامی مانند حجاب

2- تهیه خوراک خبری برای رسانه های معاند و شانتاژ خبری

3- ارتباط با برخی از گروه‌های معاند و برانداز

4- جاسوسی و سیاه نمایی علیه کشور تا آنجا که نهادهای به ظاهر حقوق بشری به خود اجازه دهند علیه ایران اعلام موضع کنند.

با این وصف، تنها افرادی به عنوان جامعه هدف تشکیلات بهائیت قرار می گیرند که بتوانند علیه کشور سیاه نمایی کنند و هیچ حمیتی نسبت به وطن نداشته باشند. در باور مهره های فرقه ضاله بهائیت مسئله وطن از اساس تعصب است و به این سبب یکی از شعارهای این فرقه بی وطنی می باشد.

این رویه یعنی ایران ستیزی مسئله ای ریشه دار در بهائیت است چنانچه عبدبها، دومین سرکرده فرقه طی نطقی در کلیسای کلبگ زوی هوکس لندن (مورخ 30 دسامبر 1913 م) گفته است : «لهذا چون ملّت انگلیس نجیب است و دولت انگلیس دولت عادله است! امید چنان است که سبب شود تا علَم صلح در جمیع عالم بلند گردد و وحدت عالم انسانی مشاهده گردد...» (عباس افندی، خطابات، ج 3، ص 90)

امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت سعی دارند تا جامعه ای فرقه ای، علیه ایران ایجاد کنند تا با این حربه کشور را از درون با چالش مواجه سازند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی