رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: فرقه‌های تشکیلاتی از اساس به دنبال حذف باورهایی هستند که منافع رژیم غاصب صهیونیستی را به خطر می‌اندازد و ازاین‌رو جهاد درراه خدا را در این فرقه‌ها به‌شدت تضعیف یا تحریف می‌شود. در حقیقت جریان‌های مذکور برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی، دو رویکرد در خصوص جهاد اتخاذ کرده‌اند که به این شرح است:

1-رویکرد حذف جهاد: این رویه در فرقه ضاله بهائیت است که سرکردگان آن به‌وضوح و با صراحت حکم به تسلیم در برابر طاغوت داده‌اند. حسینعلی نوری، خدای خود خوانده بهائیان در "گنجینه‌ی احکام" می‌نویسد: این ظهور، ظهور رجعت کبری و عنایت عظیمی است که حکم جهاد را در کتاب محو نموده و منع کرده.

البته باید توجه داشت سردمداران بهائیت نیز در ابتدا سعی داشتند تا با تحریف جهاد و ارائه مصادیق غلط از آن اهداف خود را دنبال کنند چنانچه خود بها به دلیل دست داشتن در ترور ناصرالدین‌شاه زندانی شد و باب هم فتنه‌ای به راه انداخت که در آن مخالفان را به بدترین شکل به قتل می‌رساندند. بها پس از شکست در این طریق(ایجاد انحراف در جهاد) و طرد اجتماعی، به دین سازی روی آورد و در نحله صهیونیستی خود، مقابله با جهاد و تفکر جهادی را دستور کار خود قرارداد.

2-رویکرد افراطی و انحرافی به جهاد: این نگرش در فرقه‌های تکفیری مشاهده می‌شود که در آن به‌جای حذف جهاد، اتفاقاً بر آن پافشاری می‌کنند لکن در ارائه مصادیق، مواردی که شامل جهاد نمی‌شود را به‌عنوان هدف معرفی می‌کنند. برای نمونه گروه‌های تکفیری که به جان مسلمانان افتاده‌اند و بدترین جنایت‌ها را با اهل اسلام انجام می‌دهند، در تعیین مصداق دچار انحراف شده‌اند. آنان به‌جای آنکه با رژیم غاصب صهیونیستی باب جهاد را مفتوح کنند، مسلمانانی که تنها قرائتی متفاوت تز آن‌ها دارند را به‌عنوان دشمن حربی برگزیده‌اند. با این وصف، در این رویکرد مصداق و جامعه هدف جهاد با انحراف مواجه است و این دقیقا همان چیزی است که باب میل رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

در حقیقت عزت مسلمانان و یاری خدا به واسطه جهاد فی سبیل الله محقق می شود و از این رو دشمنان که به دنبال ذلت اهل اسلام هستند، در حذف و انحراف در جهاد می کوشند.

قرآن کریم در خصوص جهاد با دشمنان خدا می فرماید: الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَانِ ۖ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا(سوره نساء، آیه 76)

اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آنها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است.

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

فرقه ضاله بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی